Rabu, 22 Februari 2012

u weirddd !

naahh ,,ary ya aku dpt kol dr SUM1 !! org laki tokla ..nk ku pdh aneh x juak ea ..nk pdh xphm bhsa pn x juak ..ny phm glk2 ..tetiba jk ny tok ..dh twuk aku ada gerek agyk maok nk kol aku ..crik aku ..HERAN ! tgh mlm pn ada kol aku ..p,k pa ku nk angkt ..ng aku ngelak juak pn dr nk angkt kol ny ..dh ya ny kol tyme pg wktu aku kja ..eh ,ng xphm bhsa bila ku mdh ku d tmpt kja ea ..then tg tba anta msj gn aku mdh gya padu pangey aku ..pangey apa bh ??? lolsss ..ada ndak kha bnyi aku kasar gn ny tyme ya ?? x ku lalek juak gn kau ..kau tg tba2 nyarik aku ..dh twuk aku ada gerek nunggah aku syggg ???ng ank tok xphm bhsaaaa !start kau ya tyme borink crik aku kali ..dr fez gyk aku pdh yg aku LANGSONGGGGG  xdha rasa apa2 gn kau ..jgnlah d kejarr gyk ..aku angol gn kau la aku xpnh nk gago angkat kol dr kau ..biar kau pdh aku jaikkk ,lawaaaa ..ada aku k ??aku gyk ingt gniey kau nerais gn aku dolok2 ea tyme otp b4 aku xdha gerek ..tegal kau bulak aku nk x slp ku la ..-.- .xingt ea tegal pa ..tp tyme ya aku ng xmok juak pn nk lyn kau ..tkut d lyn mkin up plak kau ..kau baet dr dpn aku jk ea ..p,dr blkg aku kau BISA ..dats y aku xpnh pn ada rasa apa2 gn kau ..SORRY mun aku ada tkasr la ar ..:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...