Khamis, 23 Februari 2012

hadiah buat diaaa !! :))


nahhh !! aku beli beg duit utk diaa !! buat hadiah HARI JADI dayatt !! aku taw yg beday dia 26th feb nie tp ,aku bli awl bcz of y ?? sbb dia blik mukah ary sbtu ..aku pn xdpt nk clberte beday dia ..hmm ,sdehh nya ..-.- ..hey dude ! aku beli ikhlas pkey kauu arr .ahha .lucuu ! aku ,abg dan gf abg bcrik brg apa bgus buat dayat ..then aku pn trpikir yg beg duit dia pkai skrg x bgs lg kn sygg ?? nthla klaw dia dh beli beg yg bru or nt ..aku jz beli ikhlas utk dia ! ..kdey dh nk tutp suma bruk mek 3 abg kua jln tegal nk bcrik adiah pkey dayat ! ehhe ..mujurla ada stu tmpt nie yg kdai dia blm ttp ..tp,mmg pn dh nk ttp ..jz tpksa la org tue tggu aku yg tgh mmlh beg duit yg ssuai utk dayat ..tau la beg duit yg aku beli nie x la smahal or secantek mana pn ..aku pn xtwuk ny suka or x dgn beg duit tok ..aku xkesah if ny xpkai beg yg aku beli asal dia appreciate brg yg aku bg ..cincin dkt jarik ny ya hope ny owes pkey la ..:)) ..p,ng pn ny mdh ny owes mkey cincin ya kcuali ny nk mdk jk ny bukak ..ehhe ..aku sygg sgttt2 kt kau dayattt ! xtwuk gniey nk express asa syg tok .even aku upa kdk maen2 ,pangey gyk kdk nembiak jk upa p aku cyez gn hub kita oii ..xpnh juak aku nk curg pn ,.hope GOD owes bless our rltion yg ! aokla ..beday ktk ya o0 ..ahah ..kmk doa ktk bjya d dunia dan akhirt nur hidayat dahlan !! :)) ..mdhn apa yg ktk polh d berkati olehNYA ..ingt hdp mcm roda ..kdg2 kta d ats p,dgn mudah ny kta akn d bwh ..so,dunt gve up babyyy ! enought 4 dis tyme ! ahah ..I LOVE U SYGGG !!MORE MUCHHHHH !! :DD

SINCERELY FRM ME : ayue yuyue !! :))

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...