Sabtu, 16 Mac 2013

HATI INI MILIK SIAPA ???


Bismillahirrahmanirrahim ..

Berbicara ttg hati dan perasaan ,ia mesti di kaitkan dgn perasaan cinta kita kpd hamba Allah yg kita cinta..cinta membuatkan kita mudah terleka krn tllu d buai dgn kata2 yg indah oleh seseorg yg kita syg..adakah aku sm seperti  itu ??? Aku tdk pasti..tp yg pasti hati aku sdh terpaut pd seseorg yg aku kenali pd saat 28.08.2011..adakah itu cinta ??? Aku tdk tahu ..tp setiap hari aku sentiasa memikirkan ttg dia..setiap cerita aku ingin selitkan ttg dia..sungguhpun aku tdk berkata2,hatiku pasti mybut ttg dia..Perasaan yg wjd dlm hati ini membuat aku tkut..tkut bermain dgn prsaan sndri..tkut hanya bertepuk sebelah tgh shaja :'(

Setiap kali bertemu psti ada yg tdk kena antra kami..adkh ini dugaanMu ?? Aku trma dgn ikhlas dn redha atas apa yg brlaku..Oleh itu, aku cuba mncri kekuatan hati dgn mengadu pd Yang Satu, kerna Dia lbh mngenali driku ini drpd yg lain..Dia yg sellu mndgr stiap rintihanku tdk kra masa..hati ini trs merintih ats apa yg berlaku kpd hubngan kami..Dia yg sllu ada dgn diriku d saat diri ini jth dgn wktu yg amat mndlm..Dia yg sntiasa brsama-samaku saat aku tdk mmpu brdiri dgn lebih teguh..Dialah Tuhanku Yang Maha Satu ..:'(

Ya Allah, segalanya ku berserah ku berserah kpdMu, aku berdoa yg terbaik pd pandanganMu trhdp dirku..dan aku trma semua ketentuanMu Ya Allah..Setiap hubgn yg terbina ini adlh krna cintaku kepdMu Ya Allah..Jika hubgn itu mnjauhkan aku dariMu, kau jauhkanlah dia dariku..tp jika ia mmbuatku semakin dkt kepadaMu ,satukanlah hati ini dgn satu iktan yg Engkau redhai Ya Allah ..:'(


Sesungguhnya hati ini milik Allah s.w.t dan cinta sejati adlh cinta pd yg Satu..Terima kasih ya Allah ats ksh syg yg Engkau berikn..:'(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...