Isnin, 12 Disember 2011

its 4 u syggg ! :'((((

                                                        


cmtok kha jd ny ..??cyez .,aku x kuat ..:'(( ..kasihku hnya utkmu ! tiada lain dlm diriku ! xkn brubh walau d pisah laut biru ! cintaku hnya utkmu ,xpnh goyah ,xpnh jemu ! xkn terpadam dlm hatiku yg milikmu ! percayalah !!aku ingn engkau tahu .,cinta aku satu ..tercipta buat dirimu ,hanya utk kamu ! :'((( ..Ya Allah ,mun benar2 ny jdh aku ,aku mohon kau satukanlah kami .:((
insyaallah ,dgn izinMU aku jaga bena2 cinta yg engkau beri ya allah ..:'(( ..
seandainya ,dia bkn jodohku ,kau tabahkanlah hati ini agar meredhai segala kepergian ny dlm hidupku ..sesungguhnya ,aku benar2 tdk mahu kehilangan ny ya Allah ..
kuatkanlah hati ini ya tuhan ..biarlah air mata yg mengalir ini merupakan air mata keikhlasan bhwa aku benar2 syg akan dia ya allah ..mudahan dia sentiasa tahu yg aku benar2 merindui diriny ..-.- ..:'((

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...